19 септември, 2008

момичешка равносметка

какво става в главата на момичетата след като открият обувките с токчета? какво става в главата на момчетата след като открият момиче, открило обувките с токчета? малко късно съм се сетила, това мноооооого отдавна трябваше да ми е ясно... ама явно сега ми било времето, и на тези години в мен продължават да се отключват незнайно-къде-подтискани женски инстинкти. странно как едни обувки с токчета ми донесоха неподозирани чувства и усещания. два дни ги носих, невероятно удобни, почти официални, хем строги, хем ЖЕНСКИ, а най- големия парадокс - избрани и купени от МЪЖ. какъв прекрасен мъж, да има усещания, които жена му не е открила у себе си, въпреки, че отдавна и е било време...

за мъжа - друг път, сега става дума за женските чувства, минаващи през главата на X - хромозомния индивид, качен на токчета. не са много - но са все приятни: аууу краката ми наистина изглеждат по- дълги... аууу дупето ми стърчи още повече, гърба ми се изправи, от това пък циците ми станаха по-забележителни... абе всичко ми се промени и най- вече моето усещане, че съм секси, от едни обувки - моите 7 см сексапил... къде сте били до сега?!?!

Няма коментари: